HJK u propćenju nakon izborne skupštine održane za vikend navodi da je tijekom prošlog mandata javnobilježnička služba radila uspješno i bez prekida.
Na razini komore pokrenuti su brojni projekti koji su unaprijedili poslovanje struke i digitalizirali procese. Time su značajno modernizirane i ubrzane radnje javnih bilježnika koje čine njihovu javnu službu, prema fizičkim i pravnom subjektima. Riječ je o projektima poput upisa u zemljišne knjige, izdavanja izvadaka elektroničkim putem, e-Ovrha, rada na daljinu i drugih unapređenja digitalnog sustava eNotar kojeg koriste svi javni bilježnici, a vodi ga HJK, stoji u priopćenju.
Rauš-Klier, dodaju iz HJK, naglašava da je u protekle tri godine trajanja mandata napravljeno dosta, no komora ima u planu dodatno unaprijediti poslovanje i usluge koji će olakšati pristup građanima i povećati pravnu sigurnost, naročito u području javnih registara kao što su zemljišne knjige i sudski registar.
"Naš je smisao i zadaća biti na usluzi svim građanima, prevenirati sporove, davati sigurnost podacima zemljišne knjige i sudskog registra i u tom kontekstu ćemo nastaviti unaprjeđivati procese i razinu usluge javnobilježničke struke. U narednom mandatu planiramo finalizirati dosta novih projekata, a neki od njih će vrlo brzo doći u svakodnevnu uporabu i tako dodatno modernizirati pravne usluge svim građanima i pravnim subjektima. Uz navedeno, planiramo i još intenzivniju suradnju s ministarstvima i pravosudnim institucijama s ciljem realizacije zajedničkih Ustavom i zakonima te pravom EU propisanih zadaća; usvajanje najboljih praksi iz razvijenih pravnih sustava EU. Nastojati ćemo i unaprijediti komunikaciju s medijima kako bismo transparentno informirali javnost o ulozi i značenju javnobilježničke službe“ istaknula je Rauš-Klier, stoji u priopćenju.